W sklepach z odzieżą męską potrzeba manekinów, które zwrócą uwagę panów. Spora część mężczyzn nie lubi chodzić na zakupy, dlatego potrzebują rozwiązań mogących ułatwić cały ten proces. Dzięki manekinom przymierzanie ubrań nie jest konieczne. Wystarczy zerknąć, jak dany element garderoby układa się na sylwetce – oczywiście pod warunkiem, że mamy podobną budowę ciała do manekina. Na szczęście producenci oferują nie tylko standardowe modele, ale też plus size. W sklepach znajdziemy manekiny różnie zbudowane; nie tylko modele całopostaciowe, ale również torsy.
Manekin tors męski – kiedy się przyda?
Torsy to specjalne manekiny, które przedstawiają sylwetkę od pasa w górę. Mogą występować w wariantach 1/3 i 3/4. Najczęściej spotkamy je w sklepach z bielizną. Manekin tors męski doskonale zaprezentuje kąpielówki. Taki ekspozytor może być ubierany w odzież różnego rodzaju – od t-shirtów, przez spodenki i bieliznę, aż po marynarki, swetry, szaliki i apaszki. Manekin męski tors świetnie sprawdzi się w sklepach sportowych, na stoiskach z pamiątkami oraz w butikach z elegancką odzieżą dla mężczyzn (np. z garniturami).
Jakie zalety ma manekin tors męski?
Manekin tors męski, w przeciwieństwie do modeli całopostaciowych, nie zaprezentuje spodni czy butów. Jednak znacznie lepiej będzie przyciągał uwagę do konkretnej stylizacji. Poza tym jego niewielkie rozmiary sprawiają, że mieści się praktycznie wszędzie. Można łatwo go przenosić i przebierać. Dzięki temu będzie informował klientów o nowej kolekcji lub aktualnych promocjach.
Manekin tors męski to model na tyle uniwersalny, że spotkamy go w różnych wariantach. Właściciele butików mogą obejrzeć większość z nich na stronach takich jak https://sklep.moremannequins.pl/pozostale-manekiny-torsy-100-basic-meskie.79. Producenci oferują dużo ciekawych opcji, dlatego każdy bez problemu powinien znaleźć model, który będzie odpowiadał jego potrzebom. Dotyczy to nie tylko tradycyjnych manekinów torsów męskich, ale także manekinów typu packshot, które często wykorzystywane są do robienia zdjęć produktowych.